Re: [LUGOS] wireless router - ohišje za zunaj

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Mon Jul 12 12:20:45 CEST 2004

Verjetno bi vsaka dovolj velika plasticna skatla bila kar v redu. Za
potrebno izvrtas luknje in potem zatesnis s silikonom. Problem, ki je
verjetno bolj pomemben, je to, da racunalniski napajalniki niso ravno
primerni za zunanjo uporabo in potrebujejo vhod/izhod zraka. Le-to pa
tezko tosezes ce vse neprodusno zapres v skatlo...

Ce ti rata, let me/us know - tudi mene zanima tole.

lp,
Uros

--
5 levels of fatness: Big, Healthy, Husky, Flufy and DAMN! -- Gabriel Iglesias