SUSPECT: Re: [LUGOS] nmap

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Fri Jul 9 09:26:14 CEST 2004

Hoj!

Pri meni je tako: za dovoljene IPje so  porti vidni, za ostalo pa ne.
Kar pomeni, da je VSE filtrirano. Se ping ne gre, ce ni poslan s pravim IPjem.
Vsaj upam, da je tako ;-)

Za vsak slucaj, ce kdo pred menoj prebere, da je v kernelu kaj po-M$ narejeno,
iz RST nasnofa, da imam tak kernel in potem se bom cudil, ko bo moj PC
center nizozemskih pedofilov.

Pa se zico manj obremenjujem z odvecnimi paketi.

LP
Iztok