[LUGOS] Prestaviti GRUB z particije na MBR

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Fri Jul 9 08:41:48 CEST 2004

Hoj,

On Thu, 8 Jul 2004, Ales Kosir wrote:

> Ali ima kdo izkusnjo, kako zagon obuditi v tem primeru? Disk je popolnoma
> lepo berljiv in zapisljiv, ce ga priklopim v Linuxu. Ali morda pomaga kaksen
> trik z uslugami paketov Norton Rescue ali Partition Magic? Zal backup zapisa
> MBR s pokvarjenega diska nimam.

Ales, kot sem ze napisal, poskusi z Win9x boot disketo ali CD-jem ter
pozeni fdisk /mbr. Druga varianta je fixmbr. Tretja varianta je da pac
vzames prvih 446 bajtov nekega diska na katerem tece WinXX in jih zapeces
na svojega. S tem ne bos pokvaril particijske tabele. Seveda si prej
shrani kompletni MBR in se malo igraj... unicit nimas kaj.

Hmm, cudi me kako je to mogoce, saj NT loader nima blage veze z MBR-jem.
Ce imas Win FAT32 oziroma NTFS sistem na prvi particiji, potem naceloma
nebi smel imeti tezav. Ce pa je ta sistem na kaksni drugi particiji, potem
pa ja. V bistvu je problem v tem, da NT loader znam pravilno prebrati
particije iz particijske tabele in za njega druga particija nikoli ni C:
itd. V C: jo spremeni sele Disk Manager - ce smo mu to narocili. Mogoce bi
bilo v tem primeru pametno v GRUB-u uporabiti opcije kot so hide in map,
popravit boot.ini, to bi znalo pomagat.

lp,B