[LUGOS] Prestaviti GRUB z particije na MBR

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Thu Jul 8 18:43:00 CEST 2004

Doslej je zaganjanje z GRUBom in LILOm delovalo tudi ze meni, in sicer
potrjujem zgodbo z Win2k na disku (s sistemom VFAT32) ali z XP (na NTFS),
imam pa konkreten sistem Win2k na VFAT32, na katerem postopek zanesljivo ne
deluje, in pri tem nisem storil nic cudnega. Takih zgodb je vec (kot kaze
tudi navodilo, ki sem ga poslal), zato je priporocljivo pred temi posegi
vsaj skraniti MBR po navodilu, kot ga je napisal Blayo.

Ko pa si enkrat povozis MBR po zgornjem postopku, ti pa tudi resevanje s
FDISK /MBR ne pomaga vec. Ne pomaga resevanje z Win2k recovery s plosce.

Ali ima kdo izkusnjo, kako zagon obuditi v tem primeru? Disk je popolnoma
lepo berljiv in zapisljiv, ce ga priklopim v Linuxu. Ali morda pomaga kaksen
trik z uslugami paketov Norton Rescue ali Partition Magic? Zal backup zapisa
MBR s pokvarjenega diska nimam.

Lep pozdrav,
Ales