[LUGOS] Ali se splaca prevesti jedro

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Jul 8 15:27:04 CEST 2004

Howdy!

Gregor GORJANC wrote:

> Danes imam malo casa pa si stimam novo masino. Sproti pa se mi poraja
> cel kup vprasanj, tezavic. Vse povsdo berem, da je dobro prevesti
> jedro, da ti potem bolje tece tralala. Koliko je to res bolje tece?
> Vem da je odvisno od masine, ki jo imam. Zanima me ali je to full ali
> se to niti ne pozna.

Če takole vprašaš, potem se ti najbrž ne izplača. V bistvu je tako, da
navadno ne pridobiš kakšne hude hitrosti (vse ostane znotraj merske
napake). Razlika pa je v količini driverjev, ki se ti naložijo ob bootu.
Z nekaj sreče znaš prihraniti tja do 1MB RAMa. Pa tudi: driver, ki ga ne
uporabljaš, ti ne more razsuti mašine.
Edina resna prednost za tvojo mašino prevedenega kernela je lahko v
uporabi najnovejšega kernela tvoje serije (2.4 ali 2.6). Zna imeti
kakšen bug popravljen.

--
Peace!
  Mkx