[LUGOS] LDAP in PHP?

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Thu Jul 8 14:47:10 CEST 2004

Zadeva je nora oz. popolnoma sem zgubljen med vsem tem :( Nic mi ni
vec jasno! LDAP postaja zmeraj vecja neznanka...

Torej, struktura podatkov LDAP-u je povsod enaka, rajt? Verjetno je AD
povsod enako zgrajen, ali se motim? Ce je tako, kako lahko z querijem
(searchem) preverim ali dolocena informacija (konkretno username in
password ter group) obstaja in jo dobim v variable?

Ker zdej it studirat LDAP v podrobnosti nimam casa in bi bilo totalen
overkill... (studiram advanced xhtml & css & php)

Obstajajo kje kaksni konkretni primeri aplikacije konkretne zadeve? Za
vsakrsno pomoc sem vec kot hvalazen.

lp,
Uros

--
5 levels of fatness: Big, Healthy, Husky, Flufy and DAMN! -- Gabriel Iglesias