[LUGOS] Prestaviti GRUB z particije na MBR

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Thu Jul 8 13:49:31 CEST 2004

On Thursday, July 8, 2004, 10:24:04, Ales Kosir wrote:

> Ce imas Windows 2000 ali XP, tega NE POCNI!!! Zagonski nalagalnik MS Oken ne
> prenese tuje informacije na MBR in ti bo mirno strajkal, MS Oken sploh ne
> bos mogel vec zagnati!

To ni res - na enem računalniku imam kot boot manager Xosl, na drugem pa
Grub (oba jasno na MBRju). Nobena od instalacij Windowsov se ne pritožuje.
Res pa je, da če nalagaš Windows 9x/ME potem, ko že imaš katerikoli drug OS,
boš moral popravljat MBR, ker ga Win9x/ME setup povozi brez vprašanja.

--
< Jernej Simoncic ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >
< for personal mail, replace guest.arnes.si with isg.si >

If it does exist, it's out of date.
       -- Arnold's Second Law of Documentation