[LUGOS] Obremenitev masine

Gregor GORJANC gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Thu Jul 8 13:38:51 CEST 2004

Blaz Podrzaj wrote:
> y0W!
>
> Pa kaj vam je ljudje nesrecni? A imate RAM zato da gledate, da ga je cim
> vec frej, ali za to da ga rabite oziroma zato, da cim vec stvari spravite
> vanj?
>
> lp,B

Ja po eni strani si tole dobro povedal. Je pa res, da velikokrat
poganjam aplikacije, ki mi RAM tudi zafilajo in bi rad, da ga pri
rednem delu kurim cimmanj oz. da vsaj vem kaj ga veliko pobere.
Omenjene aplikacije - izracuni mi lahko tecejo tudi vec dni in
moram takrat zelo paziti, da mi ne zacne prevec swapati - ker sem potem
prakticno mrzel - pisanje po disku je zal precej pocasno.

--
Lep pozdrav / With regards,
     Gregor GORJANC