[LUGOS] Prestaviti GRUB z particije na MBR

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Jul 8 13:10:04 CEST 2004

y0W!

On Thu, 8 Jul 2004, Ales Kosir wrote:

> Ce imas Windows 2000 ali XP, tega NE POCNI!!! Zagonski nalagalnik MS Oken ne
> prenese tuje informacije na MBR in ti bo mirno strajkal, MS Oken sploh ne
> bos mogel vec zagnati! Kako v tem primeru naredis dual boot, je opisano na
> strani http://www.geocities.com/epark/linux/grub-w2k-HOWTO.html. Podobnih
> strani je vec...

Ne bom rekel da je to laz, sigurno pa ni res, vsaj v mojem primeru ne.
GRUB imam na MBR-ju, WinXP particija je prva, Linux root particija pa
tretja. Se prej sem imel LILO z isto konfiguracijo in je prav tako vse
delovalo.

V glavnem pozenes grub ter vpises:

root (hd0,0) <- particija kjer je /boot vsebina
setup (hd0)  <- namestis GRUB 1st stage na MBR
quit

To je vse.

Drugace pa kaksen backup MBR-ja ne bo skodil:

dd if=/dev/hda bs=1 count=446 of=mbr

lp,B