[LUGOS] Prestaviti GRUB z particije na MBR

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Thu Jul 8 10:24:04 CEST 2004

Ce imas Windows 2000 ali XP, tega NE POCNI!!! Zagonski nalagalnik MS Oken ne
prenese tuje informacije na MBR in ti bo mirno strajkal, MS Oken sploh ne
bos mogel vec zagnati! Kako v tem primeru naredis dual boot, je opisano na
strani http://www.geocities.com/epark/linux/grub-w2k-HOWTO.html. Podobnih
strani je vec...

BTW Ali kdo ve, kako popraviti MBR, da bodo Windowsi po zgoraj opisani
napaki spet zaceli delovat?

Lep pozdrav,
Ales