[LUGOS] Kako lahko izves kaj za ene masine so v mrezi?

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Tue Jul 6 16:25:37 CEST 2004

> Imam linux masino v win mrezi. IP cifre so dodeljene dinamicno s DHCP.
> Ali obstaja kaksen ukaz, ki mi izpise katere masine so v tej mrezi?

Ne.

Recimo da jaz na eno od teh mašin dam vdorobran, ki bo blokiral ves promet
iz tvoje mašine, proti drugim pa bo odprt. Potem je ti ne boš videl in pika.

Seveda pa obstajajo bolj ali manj zadovoljivi približki.

Verjetno je pravo protivprašanje - Kaj bi pa sploh rad dosegel?

Pozdrav,
    Gp

 =WinGpT= Q: How can you possibly know?
          A: GpT told me. ;)