cups

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Fri Jan 30 19:57:08 CET 2004

Lep pozdrav!

Hocem nastavit cups demoncica, da bodo lahko tudi drugi mrezno printali
na moj tiskalnik.
Zaenkrat lahko printam samo iz lokalnega racunalnika. Ali mi lahko kdo
poslje kaksen sample fajlcic cupsd.conf, ki je nastavljen tako.
Malo sem se ze igral z nastavitvami, pa nikakor ne gre skozi. Vedno javi

lp: unable to print file: client-error-not-found

Sej vem, da bi lahko zgubil 2 dni in vse nastavil do zadnje malenkosti,
sam ce ze kdo ma ta fajl, bi ga prosil, da mi ga poslje na privat mejl.

Gruessi,
Gorazd

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch
Mail 2: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si