[LUGOS] Horde - Imp session tezave

Andraz Sraka a at aufbix.org
Fri Jan 30 16:07:27 CET 2004

On Fri, 2004-01-30 at 12:12, Darko Vrsic wrote:

> Na Debianu sem instaliral Horde in Imp, sedaj pa so se pojavile tezave
> v zvezi s sessionom. Po normalni prijavi vidim seznam sporocil v
> inbox-u, toda ko zelim katerego sporocilo odpreti me sistem odjavi.
> Ocitno je vse skupaj povezano z nepovecevanjem stevca na test.php3
> (Click here to test PHPLIB for Horde)!
> Uporabljam Debian Woody 3.0, Horde 1.2.6-4 in Imp 2.2.6-5.2? V logih
> ni nic pametnega!?

mogoce bolj ideja in nasvet .. uporabi zadnjo verzijo horde in imp 3.1
ali koliko je ze zadnja, kar z njihove spletne strani. Ta debian paket v
woody-u je prestar, ce mene vprasas .. in ga mi nikoli ni uspelo
spraviti v delovanej .. medtem kot imp 3.1 dela.

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #299:

The data on your hard drive is out of balance.