[LUGOS] streznik znotraj mreze

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Fri Jan 30 11:25:17 CET 2004

On Thu, 2004-01-29 at 13:19, Borut Rozman wrote:
> pozabil sem da je GATEWAY en mini debilen router za 10 jurjev :) in ja
> imam DHCP! gre se pa za 10 mašin cca.
> Boris Sagadin said:

Mislim da je tu bistvo problema ;)

Tudi jaz sem se ubadal s podobnimi telovadbami, ker sem imel butast
ruter, ki ni zmogel nicesar pametnega ...

Ta problem najbolj enostano in najbolj poceni resis z Linux ruterjem
.... meni je bil najbolj vsec www.smoothwall.org
ki ga zdaj uporabljam ze kar en cas ... je zelo enostaven za uporabo in
instalacijo ... ima odlicen podporni forum (odgovarjajo konzistentno v
nekaj urah), ker za tem forumom stoji neke firma ...

S tem dobis : dober (varen) ruter, neskoncno moznost nastavitev in
moznih prilagajanj ...

Streznik nato butnes v oranzno cono (DMZ) in vsi problemi so reseni, ce
pa niso, so pa vsaj resljivi ...

Za ruter rabis kako staro masino ... jaz mam Pentium 166, ki v glavnem
zadovoljno pociva ...

Smoothwall nato sam prepozna da je treba za zunanji naslov ruterja v
oranzno cono, kjer je web server, kar vecina poceni hardwerski ruterjev
ne zmoe (tudi moj tega ni zmogel) ... in to dela od zunaj in od znotraj
!!

Iztok