[LUGOS] postfix, amavis, spamassassin

Rok r at rula.net
Thu Jan 29 16:09:00 CET 2004

> Zdravo
> Kje lahko preberem kaksen mini-howto kako postaviti te tri
> stvari v red?
> Ce prav razmisljam, bi moral postfix mail sprejeti, preveriti za
> viruse (amavisovo delo) in ce je OK, bi moral iti se skozi
> spamassassina, ki bi ga po potrebi oznacil. Kako pa vse to skupaj
> spraviti?
ultra-mini-howto

-instaliraj postfix
(nadaljuj z branjem prilozene INSTALL datoteke in se kasneje vrni sem)

-instaliraj SpamAssassin
# perl -MCPAN -e 'install Mail::SpamAssassin'

-instaliraj kak antivirusni ala placljive razlicice tipa sophos,f-prot,
... ali kaksno clamav varianto
(vsak antivirusni ma svoj nacin instalacije)

-instaliraj amavisd-new
(spet se posluzi branja datoteke INSTALL)
(ne pozabi na konfiguracijo /etc/amavisd.conf)

okvirno je to to. vso sreco!