[LUGOS] streznik znotraj mreze

Gasper Lakota - Jericek gasper at bsnet.eu.org
Thu Jan 29 11:06:52 CET 2004

Rešitev je v ločenih DNS-ih.
Za notranjo mrežo imej posebej DNS skonfiguriran, pravtako posebej za
vse ostale (zunaj).
Na notranji strani, ti posluša DNS server, ki ti za request
www.krnekej.com vrne lokalni IP, na zunanji strani pa posluša drug DNS
server, ki za www.krnekej.com vrne zunanji IP.
V DHCP server config-u nastavi za prim. in sekund. DNS notranji server.