[LUGOS] Freeze

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Mon Jan 26 13:35:21 CET 2004

Ali je priklopljen tudi kakšen CD-ROM (/dev/hdB)? Kaj sploh imaš na hdb
in hdd?
Kaj BIOS ne preklopi celega kanala na tiste parametre, ki jih podpira
poc(asnejša enota (zato ni udma3-5 na hda)?
Mene je zadnjic( en FUJITSU disk zafrkaval glede takih štosov. Mašina pa
je obc(asno zmrzovala. Na istem kanalu sem imel Maxtorja 80Gb in tega
20Gb Fujitsuja (oba na istem kanalu). Zdaj sem ga odklopil in vse dela b.p.

Lep pozdrav, Andrej