[LUGOS] internet stran

Rox de Gabba rok.ruzic at telemach.net
Wed Jan 28 18:33:23 CET 2004

Quick & dirty pa tudi ne preveč varna rešitev ...

Mountaj samba share na katerem je ta .exe na enega od direktorijev, ki so vidni na webu, potem pa linkaj na njega.

Če pa se ti zdi vredno uporabiti kake skripte, potem pa vrzi v cron skript, ki bo na vsake toliko časa sinhroniziral file na ubogi ms kišti s kopijo na serverju..