[LUGOS] tcpwrapper

Gasper Lakota - Jericek gasper at bsnet.eu.org
Wed Jan 28 13:29:56 CET 2004

Primer servisa, ki direktno uporablja tcpwrapperse:
$ ldd /usr/sbin/sshd
[...]
         libwrap.so.0 => /lib/libwrap.so.0 (0x40020000)
[...]
$

C(e nima podpore za tcpwrappers skompajlane v program, potem te vrstice
ne boš dobil ob uporabi ldd.

V debian-u, lahko dobiš nekaj takega z ukazom:
$ apt-cache rdepends libwrap0

in izpiše vse pakete, ki so na voljo in potrebujejo za delovanje libwrap
(se pravi so skompajlani z libwrap). In potem primerjaš ta spisek s
spiskom programov, ki jih imaš instalirane.