[LUGOS] particiji

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Wed Jan 28 01:20:14 CET 2004

malo preglej http://evms.sourceforge.net/ - uporabniski prirocnik ima tudi
poglavja, ki so namenjena prav specificnim opravilom in med drugim tudi
spreminjanju velikosti particij.

na evms lahko sicer gledas kot na orodje, ki pod eno streho zdruzuje fdisk,
mdadm, raidtools, lvm... skupaj z nekaterimi se naprednejsimi zmogljivostmi
(izdelava snapshotov, bad block relocation, ...). ko evms enkrat vsaj
kolikor-toliko dobro spoznas, ni vec poti nazaj oz. je niti noces. ;-)

lp,
ziga b.