[LUGOS] debian, 2.6.0, kernel-headers-2.6.0 težave

igor cimperman igorc at gmx.net
Tue Jan 27 20:56:41 CET 2004

Se nekaj mojih izkusenj glede NVIDIE in debiana. Vzel sem
kernel-source-2.6.0 in ga prevedel z make-kpkg z opcijo
--append-to-version .040125, da sem dobil unikatno ime paketa
(kernel-image-2.6.1.040125). Nato sem poskusal instalirati nvidia
originalne gonilnike in je zadeva padla pri instalaciji modula kot tebi.
Ko sem pri prevajanju spustil --append-to-version, se je gonilnik lepo
prevedel in instaliral. Kernel-image paketi, ki so v distribuciji, imajo
poleg verzije 2.6.0 se oznako arhitekture(-1-686), za katero so
prevedeni in to po vsej verjetnosti zmoti nvidijin gonilnik.
Resitev je torej v tem, da z make-kpkg generiras nov kernel-image in
pustis ime kot ti ga doloci. Druga moznost je da se poigras s parametri
pri instalaciji nvidijinega gonilnika, in pogledas, ce se tam lahko
zadeva kako resi. Za to se nisem imel casa.

Igor