[LUGOS] tcpwrappers

Gasper Lakota - Jericek gasper at bsnet.eu.org
Tue Jan 27 12:20:45 CET 2004

Živjo!

Glede na to, da si ugotovil, da je zelo uporabna in varna rec(,
predvidevam, da veš zakaj se tebi zdi uporabna in varna rec(.
C(e se ti zdi prav, da za vse tiste servise, ki uporabljajo tcpwrappers,
dovoliš dostop z naslovov, ki ne vsebujejo '.' v imenu:
man hosts.deny
LOCAL  Matches any host whose name does not contain a dot character

Predvsem moraš vedeti, da kaj je varno in kaj ni varno, je odvisno samo
od tega kar se tebi zdi varno, oz. kateri servisi se ti zdijo bolj
pomembni (jih moraš bolj varovat) in kateri servisi se ti zdijo manj
pomembni (jih manj varuješ).
Nic( ni narobe, c(e kar vse servise varuješ.
Je pa tako, da je super top najbolj varen servis, najbolj kompliciran za
uporabo. Po mojem mnenju je takole s to stvarjo (zapisano z enac(bo):

Varnost * preprostost uporabe = konstanta

C(e vec(aš prvo, se drugo niža in obratno.

lp,
Gašper