debian, 2.6.0, kernel-headers-2.6.0 težave

Uroš Golja goljau at comcom.si
Tue Jan 27 11:43:18 CET 2004

Živjo,

tole je vprašanje za hard-core debianovce. Včeraj sem inštaliral
kernel-image-2.6.0-1-686. Do sedaj sem se nekako navadil na gonilnike
ALSA za zvok (v kišti je soundblaster live!), zato sem šel prevajat
module ALSA za to kartico. Pri prevajanju rabiš kernelove headerje, zato
sem si inštaliral še kernel-headers-2.6.0-1-686. Prevajanje se ni izšlo;
dobil sem eno obskurno sporočilo o napaki, ki se ga niti ne spomnim več.
Ker je v škatli tudi grafična kartica z nvidiinim procesorjem, sem se
lotil prevajanja nvidiinih (closed-source) gonilnikov. Prevajanje se je
sicer izšlo, vendar modula nvidia nikakor nisem mogel naložiti.

Ker sem imel na sumu headerje, sem si odstranil
kernel-headers-2.6.0-1-686 in si inštaliral kernel-source-2.6.0. Pobral
sem konfiguracijo tekočega kernela in ga v /usr/src/linux tudi prevedel.
Nato sem prevedel še gonilnike ALSA (to pot brez težav) in gonilnike za
nvidio (spet brez težav). Vse je delovalo brez problemov.

Se komu svita, zakaj je s kernelovim sourcom šlo, s kernel-headers pa ne?

LP,
Uroš