[LUGOS] Direct Attached External Storage

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Mon Jan 26 21:11:59 CET 2004

aja,

mogoce se en nasvet pri fc karticah ...

mi smo vzeli qlogic in smo z njimi zlo zadovoljni. imel sem nekaj problemov
s tem storageom, pa se je izkazalo, da imajo diski foo firmware (ah, ce bos
delal raide, se glih zarad tega splaca razmisljat o mesanju razlicnih
diskov). tudi v ottawi na OLS lani sem se pogovarjal s qlogic fanti in so
zlo zagreti za linux; driver za svoje kartice so clo dali na sourceforge:
http://sourceforge.net/projects/linux-qla2xxx/ pa tudi na linux-scsi mailing
listi je andrew vasquez kar aktiven in pomaga, ce imas kak problem ali
vprasanje.

ce se gres multipathing, je trenutno politicen issue kako in kaj to
implementirat ... nekak splosno mnenje je, da tako kot ima to implementiran
qlogic driver, se to ne dela ... po drugi strani je pa njihova
implementacija edina danes, ki dela :) tko da za 2.6/2.7 se pripravlja
koncno ena resna multipath implementacija, ki bo nad scsi layerjem, verjetno
kot del dm-ja ali md-ja (ta jo ze ima, vendar je bolj tako tako. lars
markowsky (suse) jo je za njihov 'enterprise' kernel kolikor toliko
postimal).

--

Jure Pečar