[LUGOS] particiji

Igor Kresnik lovec at volja.net
Mon Jan 26 12:10:28 CET 2004

Pozdravljen
Poiskusi z prt240. jaz sem uspešno zmanjšal eno particijo. po ponovnem
zagonu sem dobil manjšo
particijo in več "Unused"  prostora.  tedaj sem ustvaril novo particijo

Blaz Podrzaj pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843