[LUGOS] libc.so.6

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Jan 25 21:44:27 CET 2004

Na 1075062594, 2004-01-25 ob 21:29, je Gorazd Brumen napisal(a):
> Sej je brezvezno, samo ko se ze tolk govori o tem
> debianu:

govoril sem samo in izkljucno o problemu dependencyev med paketi. z
debianom se bo tega resil, bodo pa drugi probelemi, ko ne bo gui orodij
za nastavitev mreze ipd.

> Iz mplayerhq.hu domace strani:
>
> 3. Debian sucks - that's the opinion of most of the core developers
>
> Ni misljeno kot provokacija, samo mnenje razvijalcev mplayer-ja.

Well... kot razvijalec se z njimi 125% strinjam... to kar so debianovci
hotel naredit z mplayerjem je brutalno analno posilstvo.

hoteli so vkljuciti popolnoma kriplano verzijo, ki so ji ven pobrali vse
kodeke ki bi bili _potencialno_ lahko sporni) v ZDA zaradi softwarskih
patentnov. na kratko: vse uporabne kodeke. s tem bi naredili stvar ki bi
se bohotila z imenom mplayer, ampak bi v resnici zmogla le en majhen del
stvari ki jih mplayer zmore.

razvijalci so seveda popenili (da ne uporabim kakega drugega izraza).
jaz bi tudi.

k sreci smo v sloveniji pred takimi neumonstmi zaenkrat varni in nam
neuradni debian-multimedia repository kar dobro sluzi:
http://marillat.free.fr/

tudi to ni misljeno kot pravokacija, sam da se razumemo, da ni najboljse
distribucije ... :)

Lep pozdrav
andraz tori