[LUGOS] libc.so.6

Jurij Reščič jure at gemini.fkkt.uni-lj.si
Sun Jan 25 18:02:37 CET 2004

Brez skrbi, libc.so.6 imaš gotovo nameščeno.  Napiši tale ukaz:
/lib/libc.so.6 in preberi, kar ti vrne.  RH9 je namreč od samega
začetka na glibc-2.3.2.  Od kod si pa pobral yum in za katero
verzijo RH?  Poglej na http://shrike.freshrpms.net za ustrezen rpm.

Sicer pa je za iskanje rpm paketov, v katerih se skriva določena
datoteka, od Googla primernejši http://www.rpmfind.net.

Jurij