Samba - kopiranje - šumniki

Bojan Seničar senicar.bojan at siol.net
Sun Jan 25 13:17:42 CET 2004

Rabil bi en nasvet za naprej.
Postavljen sem imel en serverček s sambo. Služil je samo kot file server. V sambi sem imel nastavljen "client code page = 852". Do tu vse lepo in prav. Potem pa mi je crknil sistemski disk. Zamenjam ga z večjim naredim novo instalacijo in sambin šeran direktorij, ki pa je bil na drugem disku, prepišem na ta novi disk z mc-jem. Prvotni disk sem seveda že preformatiral in uporabil drugje. Naredim nove šere in stvar laufa naprej. Nisem pa opazil, da mi je mc pri kopiranju šumnike v imenih fajlov zamenjal z nekimi čudnimi znaki. Stvar smo pol po dolgem času spravili v red.
Zanima me kako se v bodoče lahko izogneš takšnemu problemu. Na kaj je potrebno paziti...
Sem ga morda pihnil ker nisem preveril jezikovne nastavitve v konzoli (server je brez grafičnega vmesnika) ?

LP

Bojan