[LUGOS] kernel nadgradnja

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Sun Jan 25 11:53:23 CET 2004

Hoj!

Smiselna: najbrz ne. Se pa spodobi. Da ne bos zadnji v razredu na 2.6 kernelih.

Jaz sem na eni masini s Slackware-current-Novo leto to naredil.
Alsa ne dela, ampak tu sem sam kriv. Ostalo je vse OK, samo okoli nfs se pritozuje,
da bi moral nadgraditi nfs pakete. Sicer pa dela.
K sreci ima masina frisen HW (P4 3 GHz), nekaj takega, kot imajo razvijalci doma.
Pod roko nisem nic opazil, da bi bilo kaj silno boljse ali slabse: enostavno dela. Linux pac.

loge si oglej z ukazom dmesg, kar je uslo zna biti v /var/log/messages in /var/log/syslog.

LP

Iztok