[LUGOS] particiji

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Sun Jan 25 11:11:26 CET 2004

svojim particijam (reiserfs) sem do sedaj ze nekajkrat spreminjal velikosti -
in zaenkrat (tok, tok na les) se vsakic bp - vendar 100% garancij ne bos
dobil nikjer...

morda, ce nameravas particije spreminjati se nekajkrat, si omislis evms in
posredno prek slednjega lvm - sam omenjeni teh. uporabljam ze kaksno leto dni
in se obneseta. zelo!

lp,
ziga b.