Samba problem - locking.tdb

Dragan Jojic dragan.jojic at rsklan.com
Fri Jan 23 14:56:20 CET 2004

Pozdravljeni!

Zacel sem pregledovati ze postavljen server, na katerem vecinoma tece samba. Opazil sem da samba uporablja dolocene *.tdb datoteke med njimi je tudi locking.tdb, ki pa po velikosti zelo izstopa preko(preko 100MB, ostali *tdb  ne presezejo par 10kb). Nekje sem zasledil da vsak smbd proces uprablja te datoteke, zato predvidevam da bi bila zaradi tega tudi poraba RAMa vecja in upocasnjevanje sistema.

Zanima me predvsem zakaj tako naraste velikost datoteke?Ali je to normalno? Ali jo lahko pobrisem? kako vlogo ima? itd?

LP
Dragan Jojic
Razvojna skupina Klan
sveže internetne rešitve