[LUGOS] internet stran

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Fri Jan 23 10:49:18 CET 2004

Zdravo.

> spet imam eno vprasanje. Upam, da ne bo kdo jezen ker ni ravno direkt
> linux vprasanje.

??? Sploh ne! Ampak ali ti ni bilo na to vprasanje ze odgovorjeno (in
to nedavno)?

> 1.Zanima me kako naredim,da ko preko linka na internet strani odpiram
> program v mrezi na windows PC brez, da me brskalnik vprasa ali naj
> shrani (save) ali odpre (open) ta program.

Ponavljam: v Windowsu lahko nastavis, da te ne sprasuje, ce zelis
odpreti ali shraniti izvajalne datoteke (exe) - seveda je to VELIK
security risk. Ne vem, ce se da nastaviti, da bi taka politika veljala
samo za lokalno mrezo. Dvomim da je Windows tako nastavljiv. Ce se ne
da nastaviti samo za lokalno mrezo, je to _zelo neumno_ omogociti.

> 2. Kako narediti da se ta program izvede na PC(win XP) v mrezi in ne na
> iternet serverju(linux).

Na Linux serverju se .exe od Windowsa ne more zagnati. V vsakem
primeru se bo pognal (ce se sploh bo) na Windowsu. Beri zgoraj.

> Aja stran bi tekla na linux serverju (suse) z apache-jem (1.3) ,
> programi pa bi se izvajali na windows PC v mrezi pod njim.
> Za kakrsnokoli idejo ze vnaprej hvala.

Ce mene vprasas, uporabi Sambo in od tam poganjaj te datoteke. Mogoce
bi se dalo celo v HTML napisati take linke v stilu: <a
href="\\linux\share\file">, vendar mislim da bos naletel na isti
problem, ki sem ga opisal v prvem odstavku.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si