[LUGOS] Tezave z novim jedrom

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Thu Jan 22 21:18:55 CET 2004

On Thu, 22 Jan 2004 12:52:42 +0100
"Tadej Poberaj" <Tadej.Poberaj at volja.net> wrote:

> Pozdravljeni!
>
> Za Debian 3.0 sem si prevedel novo jedro 2.6.1. Zdaj mi ob zagonu rac.
> javlja naslednjo napako:
>
> -
> VFS: Cannot open root device "301" or unknown-block(3,1)
> Please append a correct "root=" boot option
> Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on unknown-block(3,1)

Ce jamra uknown block, pomeni da niti ne ve kje bi iskal root ... poglej, ce
se ti nalozijo ustrezni scsi moduli, ce imas kak scsi kontroler oziroma
ustrezni ide moduli, ce imas kak bolj exoticen ide kontroler.

Recimo na alpha platformi 2.6.0 in .1 po tem postopku sploh se ne delata,
ker ne delajo moduli. Fix je ze v 2.6.2-rc1 ...

--

Jure Pečar