logitech MX500 in Slackware 9.1

Boštjan Jerko bostjan.jerko at mf.uni-lj.si
Wed Jan 21 13:25:01 CET 2004

Pozdrav !

Dobil sem nov sistem in takoj namestil Slackware 9.1 gor (če ma kdo vprašanja o namestitvi Slackwara 9.1 na SATA disk - kar naprej z vprašanji), no k vprašanju:
zraven je prišla miška Logitech MX500 z USB priključkom in preko adapterja je priključena na PS/2. Ko zalaufam Xwindows-e z vsemi klasičnimi nastavitvami mi kolešček ne deluje. Tudi xev ne prikaže rezultata.

V XF86Config imam:

    Option "Protocol"    "IMPS/2"
    Option "Device"      "/dev/mouse"
	Option "ZAxisMapping" "4 5"

Poskusil sem tudi z dodajanje Buttons in spreminjanjem cifer pri ZAxisMapping, pa nič ne pomaga.

Kakšne ideje?

B.