[LUGOS] Routing!!!!

Novak Dusan ITICMC d.novak at iskratel.si
Wed Jan 21 07:19:08 CET 2004

razlika je v tem, da je virtualni naslov viden tudi v omrežju (ARP protokol), ker na kartici nastaviš naslov,
simuliran pa pomeni pri meni , da lahko z aplikacijo, preden pošljem IP paket spremenim source IP naslov...
problem je, ko želi nekdo poslati na simuliran IP naslov nek paket, in ta naslov, ker ni viden v omrežju ne najde cilja....

rešitev sem si predstavljal, da morda z routerjem nastavim ali neko "masko", kjer mu povem ...teh 1000 ali več ip -jev mapiraj v en naslov...

hvala...