[LUGOS] Sprehajanje z misko po del. povrsinah

Rox de Gabba rok.ruzic at telemach.net
Wed Jan 21 07:19:35 CET 2004

Gorazd Brumen <gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si> wrote:
> 1. Ali se da v windowmakerju nastavit to, da bi s tem, ko bi mis
> premaknil do roba zaslona presel na novi workspace (del. povrsino).
>      Ce ja, kje?
> 2. Na dveh napravah /dev/hdb in /dev/hdc (CDROM in recorder) sem
> nastavil dma na 1. Sedaj mi snemanje tece lepo,
>      ne da bi cel sistem delal zelo pocasi. Zanima me, ali bodo te
> nastavitve ob naslednjem rebootu ostale?

1. da se naštimati samo to, da ti preklaplja workspace med vječenjem okna, česa drugega nisem našel.

2, te nastavitve bodo ostale samo, če boš naštimal init skripte za njih. Sam takih stvari še nisem potrebovalampak verjamem da ni prav posebej težko .. napišeš skript in jih vržeš v /etc/init.d ali kejrkoli že ima tvoja distribucija init skripte in potem jih še polinkaš z workspavei in to je to.