[LUGOS] Ali je mozno uporabljati spremenljivke pri pisanju HTML strani?

Rox de Gabba rok.ruzic at telemach.net
Wed Jan 21 06:09:14 CET 2004

V čistem HTML sicer ne, imaš pa orodje WML, ki je sistem za generiranje html strani. Zelo zanimiva stvar in tudi zelo uporabna, ko je potrebno uzdrževati ogromne kupe HTMLjev. Uporabljaš lahko spremenljivke, v bistvu imaš celo builtin spremenljivko za slike, pa tudi za mnogo drugih stvari. Malo poglej intro, potem pa kak primer WML source strani, pa boš hitro na poti k production level skillsom. Uporabljaš lahko tudi inline perl ;)

http://www.thewml.org/

LP, Rok