[LUGOS] Freeze

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Jan 20 16:53:06 CET 2004

Zdravo.

> mislim, da vsi malo v temo brcate tukaj z diski...ponavadi se pri diskih
> lepo vidi odpoved...

Jaz bi kar verjel Juretu, ko je napisal tole:

"sicer take stvari resujes s serijsko konzolo in null modem kablom, ker ce
kernel oopsne v disk i/o delu, oops nikoli ne prispe do diska. tudi syslog
na remote masino ne zadostuje vedno."

Namrec po mojem se zgodi tocno to, ker masina popolnoma zmrzne (nic
vec se ne logira).

> Samo eno vrpašanje preden kaj brezveze še jaz bluzim; maš mogoče APM ali
> ACPI vklopljen?:) -=> nekateri buggy BIOS-i ne znajo iz sleep mode-a

Gre za streznik, tako da ni nobenega sleep mode-a. Za ACPI v jedru
podpore ni. Za APM pa mislim da je.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5