[LUGOS] brnenje v zvocnikih

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at atrp.si
Tue Jan 20 07:20:56 CET 2004

>no ja, recimo ... men je 300w napajalnik po dobrem letu krepnil :)
Tud jst mam ze druzga - mi je pred ene pol leta 1. krepnil - a mislis, da
je lahko zaradi preobremenjenosti ali je pac vzrok samo zivljenjska doba
pa kvaliteta?

>kako imas potem nastavljen master in kako pcm?
Oba sem imel na prb. 60% +- nekaj %, ker goovrim na pamet..

>btw, google tudi vrne nekaj zanimivih odgovorov.
Verjamem, samo se mi ne sanja, kaj naj sploh iscem :) Seveda sem najprej
pogooglal, pa tam nisem nic pametnega nasel - ker nisem vedel, kaj tocno
naj sploh iscem..

>--
>
>Jure Pečar

LP,