[LUGOS] Zvocna se enkrat!

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Tue Jan 20 00:56:22 CET 2004

Hvala ti, da si opravil delo namesto mene.
Se mi zdi, da je malceno ironije v tvojem mejlu,
samo moraš vedeti, da jaz nisem ravno expert za Linux.
Verjetno bom moral res updatati sistem. Sam že
večkrat pomislil na to, samo imam že tolko gor inštalirano, da
bi mel precej problemov.

Hvala še enkrat,
Gorazd

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch