[LUGOS] router

Aleš Sušnik alesh at domenca.com
Mon Jan 19 22:15:13 CET 2004

Pogledal kaj arhiv lugos list? Tam bi se moralo skrivati kaj nekaj
informacij na to temo (sodeč po mojem spominu).
Sam uporabljam floppyfw na 10+ lokacijah z mašinami v rangu od 486 do p1,
min. 8mb rama, floppy, 2xkrat eth (3com, intel ali ne2000 compatible,
odlično mi deluje z Level One karticami).
Uporabljam verzijo z 2.2 kernelom, ker 2.4 potrebuje > 8mb rama.
Povsod imam ADSL 1024/256.

A.