[LUGOS] Kkako pripravim nvida module za instalacijo debian 3 sarge

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Sat Jan 17 20:49:38 CET 2004

> sarge
> hm.... v distribuciji Mandrake dobijo clani kluba ze prevedene gonilnike
>  (.rpm). Drugace so pa za take stvari tudi spisi na strani proizvajalca.

Tej spisi prozivajalca (nvidia) so za en .... Ce hoces uporabljat nove
gonilnike
za 2.6.x jedra, moras naredit en patch (stran www.minion.de ).
Nisem se tega delal, ker nimam cajta, sam to se mi pa zdi za zacetnike
v Linuxu prevec (tle mislim splosno, da ne bo kdo uzaljen - se mi zdi
da sem jaz tudi eden takih). Da bos delal patcha na driverje. Ja, tko je
ce niso odprtokodni.

Pozdrav,
Gorazd

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch