[LUGOS] brnenje v zvocnikih

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Fri Jan 16 20:59:03 CET 2004

On Fri, 16 Jan 2004 19:32:10 +0100
Jernej Vodopivec <jernej.vodopivec at email.si> wrote:

> Zivjo!
> Pojavlja se mi, da mi v zvocnikih cudno brni in hresci. Vcasih hresci celo
> odvisno od premikanja miske oz. delovanja HDDja.
> Se je ze kdo srecal s tako tezavo?

huh, kaj ne poves ... precej redkejsi so racunalniki, pri katerih imas sum
na zvocnem izhodu na uporabno nizki vrednosti.

ce se hoces igrati, poskusaj premikati zvocno kartico med razlicnimi pci
sloti ... splosno priporocilo je, da je cim dalj od graficne, torej v
zadnjem pci slotu. kar pa lahko prinese drugovrstne zabavne situacije, se
posebej v sblive/via chipset kombinaciji.

> Pogosto se mi zadnje case tudi zgodi, da mi racunalnik zmrzne ali pa se
> reboota - memory je OK, sem ga z memtest precekiral, preveril sem tudi, da
> ni z diskom kaj narobe (zaradi sesuvanja), v logih pa nisem nasel nic, kar
> bi se mi zdelo omembe vredno...

preveri pregrevanje / zadostno napajanje itd ... kaj overclockas?

--

Jure Pečar