opravičilo

Tadej Panjtar Tadej.Panjtar at MandrakePriNas.org
Fri Jan 16 19:28:59 CET 2004

Pozdravljeni !

Ker sem izvedel iz arhiva kdaj imate redne sestanke,
bi se vam rad prišel osebno opravičit.

Zadnje čase sem imel dosti dela in kot kaže, bo potrebno narediti selekcijo,
ker drugače se ne bo nikoli končalo. Ono pručko, ki vam je že od daleč nekaj
smrdela
ali pa se noben pameten pozimi ni hotel vsesti na zamrznjeno roso, je sedaj
prosta.
Rad bi jo tudi prepustil komu bolj odgovornemu, ki jo lahko zamenja tudi za
usnjen stol.

Punca je izza hrbta opozorila na zamenjani črki v pravilih dopisnih seznamov
in sicer v IV. odstavku pod Bonton je treba popravit
"provoricajte" v "provocirajte"; seveda če želite.

lep pozdrav,
   Tadej Panjtar