[LUGOS] PDF view/print v Xih

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Jan 15 18:02:41 CET 2004

kar se gpdf tiče te lahko razveselim, da različica 0.111 (ki pride
zraven debian sid) že ima printanje.

glede pregledovalnikov na splošno je pa tako - vsak ima svoje muhe, ...
noben ne odpre vsega kar človek hoče prav..

tak da imam sam nameščen kar gnomegv gv in xpdf ter gpdf (gpdf naj bi
bil port xpdfja na gnome če sem prav razumel) pa še originalnega
acrobatreaderja za linux za vsak slučaj

obstaja še nekaj pod kdejem, katerega ime sem pa pozabil
drugače pa xpdf je zelo kakovosten, sam ne odpira PSjev, ki pa jih
gnome-gv še kar z veseljem...

čao
andraž