Gnome - omejitev pravic za desktop

Marko marko at bass.si
Thu Jan 15 15:02:37 CET 2004

Živjo!

Zanima me če je možno omejiti pravice pri GNOME namizju. Rad bi, da bi
uporabnik videl le določene ikone.
Seveda lahko to dosežem tako, da jih odstranim iz "opravilne" vrstice
spodaj, vendar si bo vsak uporabnik, ki se vsaj malo spozna na X-e lahko to
nazaj vklopil. Obstaja še kakšna druga rešitev?

Poleg tega me zanima če je možno skriti orodne gumbe in menuje v brskalniku,
ki je priložen GNOME namizju. Na takšen način, da ne bo viden niti "View"
več, s katerim lahko stvari nazaj vklopiš.

Hvala in lp

--
Marko