[LUGOS] swap_free: Bad swap file entry

Luka Grah lgrah at email.si
Thu Jan 15 10:29:10 CET 2004

ALoha!

Hm..bad bloki....na temu strezniku mi tece oracle in pred parimi dnevi mi je
na parih datafajlih jambral glede bad blockov..s fsck sem preveril disk,
vendar ni nasel nobenega..
Malo tudi sumim tole redhat AS 2.1 distribucijo, ki je po moje mnenju slabsa
kot navadna redhat distribucija...

Kaj pa ...problem, da ce se masina reboota zamenja datum za 1 dan nazaj..to
je se je zacelo pojavljati..sele par dni nazaj..

lp luka