[LUGOS] ssh s tipkama Home in End

Boštjan Jerko bostjan.jerko at MF.UNI-LJ.SI
Thu Jan 15 09:39:09 CET 2004

No, očitno si bom moral odgovoriti sam :).
v /etc/ssh sem dodal file environment in notri zapisal nastavitve za bash, ki sem jih pobral iz Slovenian howto.
Sedaj zadeva deluje.

B.

Na dan 11/01/2004 ob 10:45:39 je Boštjan Jerko povedal(a):