Resize particije

Goran Kavrecic gorank at email.si
Tue Jan 13 09:47:55 CET 2004

Imam strežnik z velikim diskov, ki je zelo slabo izkoriščen.

 Poleg tega poganja zadeve zaradi katerih se ne smem preveč igrati na
njemu. Vseeno pa je od časa do časa potrebno kaj nadgraditi.
 Zato bi rad obstoječo particijo zmanjšal in dodal drugo, kjer bi imel
identični sistem za testiranje upgrade-ov oz. za prehodno obdobje.

Na nekem drugem stzrežniku sem se že igral in sem zadeve zabrkal.
Zato bi rad nasvet z nule.

S katerim orodjem to naredim z najmanj rizika?
(seveda bom prej podatke skopiral drugam)

LP, Goran