[LUGOS] Izbira: fedore vs. debian

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Mon Jan 12 17:42:54 CET 2004

Hojla Gregor,

Monday, January 12, 2004, 5:17:44 PM, si napisal(a):

> Kako to, da ima debian kar 5x vec paketov. Sam sem imel obcutek, da je RH bolj
> razsirjen.

Verjetno je to precej povezano z dejstvom, da ima mnogo vec
razvijalcev in skrbnikov paketov. Bistvena razlika med projektom Debian in
podjetji, ki ponujajo komercialne distribucije je v dejanskem stevilu
ljudi, ki aktivno pripomorejo k razirjenosti distribucije ter
razvijajo in vzdrzujejo pakete zanjo. Vec o njih lahko preberes na
naslovu http://www.debian.org/devel/ .

                              GreetZ, Stojan